Thursday 23 June 2011

perempuan penggoda

perempuan. lelaki selalu cakap perempuan ni complicated? are we? aha. sometimes I guess. tapi kadang kadang ikut jugak. bukan semua perempuan sama. bak kata orang rambut sama hitam hati lain lain. tapi sekarang ni rambut pon dah lain bro! ada perang hitam merah bagai. apa kau nak cakap?

boleh tak kalau aku nak letak anak mata sama bulat tapi pandangan lain lain. sekarang tunjok aku ada anak mata bujur? petak? tiga segi? takde habaq ang.

so perempuan ni tak sama sebenarnya. ada yang free hair tapi perangai baik nak mati. ada yang berhijab tapi dah pernah main banyak kali. ada yang dah main banyak kali tapi solat tak pernah tinggal walau sekali. ada yang pura pura baik tapi sebenarnya perangai kalah syaitan. hah? cemane lagi?

tapi abaikanlah. aku bukan nak cakap pasal jenis perempuan ni. aku pon perempuan. tak baik mana tapi comel tu adalah kot *tipu*. aku nak cakap pasal perempuan penggoda. kalau ikot cerita ABP (Aku Bukan Perampas) kita boleh aplikasikan *ayat tak boleh blah* ONI sebagai perempuan penggoda.

perempuan penggoda ni akan cuba dapatkan apa yang dia nak. mungkin dalam diri dah tersemat moto selagi tak dapat selagi tu dia akan kejar kot? entah. tapi perempuan macam ni memang akan dibenci ramai perempuan. standard lah tu kan? kalau betul dia dapat apa yang dia nak contoh macam dia nak bf kau and at last dia dapat, tak nak menyirap pulak kau kan? dangerous much?

yeah. perempuan penggoda ni tak akan peduli lelaki yang dia nak tu boyfriend orang ke, laki orang ke sesiapa ke. kalau dia dah suka dia tetap akan dapatkan. rite? bahaya sungguh.

dan perempuan macam ni akan jadi lagi bahaya bila dia dah dapat someone yang dia nak. siriyes! cuba bayangkan bila dia dah ada boyfriend and dalam masa yang sama dia nampak lagi lelaki yang lagi menarik untuk dia? tak ke naya si boyfriend kena tinggal terkontang kanting?

sorry to say but perempuan penggoda ni TERAMAT RELA untuk tinggalkan boyfriend dia untuk dapatkan yang lebih baik tanpa rasa sedih dan bersalah. siriyes! and biasalah, manusia mana pernah puas. tepuk dada tanya selera.



titel p/s : aku cerita atas dasar pengalaman.

3 comments:

oranglidi said...

aik. pestaim ni tuka tajuk. hehe.

seumur hidup aku la kan, ak xpenah lagi le jmpa prmpuan pnggoda ni. tapi member2 aku penah la.

bahya gak pmpuan pnggoda ni kan. habis madu sepah dibuang.

Encik Psychopath said...

aku sama la mcm oranglidi. bezanya, aku ni lelaki penggoda. eh.

ghost said...

dan tugas aku selesai bila aku sendiri mengakuinya...

*bak kata orang kalau tak pernah alami mana boleh tau semua tuh..hihi